Herkese merhaba. Yazım biraz uzun olabilir kusura bakmayın🙏🏻 Şu an 25 haftalık ikizlerime hamileyim. Allah izin verirse sezaryenle ameliyat olacağım. Ancak çok ama çok korkuyorum biraz araştırdım epidural bana iyi gibi geldi. Sezaryen denilince aklıma bir tek beni kesecekler karnımı kesecekler düşüncesi geliyor midem bulanıyor kalbim çarpıyor. Benim gibi olup ameliyathanede sakinleştirici türü ilaç alıp rahatlayan var mı yani yardımcı oluyorlar mı? 😔(kanı bile zor veren biriyim)