Arkadaşlar doğum yaptım daha önce burda beşyüzevler şafak hastanesinde doğum yapanlar olmuştu benim fiyatım sürekli arttı hastaneye ödeme yapmadan cıktım doktoruma teslım edeceğim parayı anlaşmalılar fatura vs vermedıler doktorunuz verıcek dedıler yakın zamanda hastanede dısardan doktoru olan veya o hastanede takipli anneler fiyat ne verdıler size