Panik atak hastası olarak belden olduğum halde çok kolay oldu. Uyanma sorunum olmadı narkoz kafası yaşamadım bebeğimin doğduğu ana şahit oldum. Çıkar çıkmaz eşime kızdım mesela kapıda değilde oda da olduğu için 🤣 tam uyumuş olsam bunları yapamazdım. Zaten o an olumsuz bir durum olursa uyutuyorlar sizi benim tansiyonum yükseldi dil altı verdiler baktılar düşmüyor uyutalım dediler hayır iyiyim dedim ve uyanık şeklide devam ettim. Yine olsa yine belden olurum..