Gamzeeecvs 38+3 deyiz bugün ön kaburgalarımın altında ağrı var ve ishalim acaba doğum belirtisi mi dün kontrolde bebeğim çok aşağı inmişti fakat hiç açılmam yoktu doktorum bu hafta il dışında olacak sezeryan günüm 1 eylülde tedirginim 🥹
Nis Gamzeeecvs ishal belirtiler arasında var ama tek basına bu belirti dogum olacagı anlamıma gelmyo☺️
Canangnctr Gamzeeecvs evet doğum belirtisi benim de sağ kaburgam çok ağrıyordu ishaldim doğum yaptım 8 gün önce
Ask34 Gamzeeecvs Bende 39. haftamdayım. 10 gündür ishalim. Adet sancısı gibi düzensiz şekilde belime ağrılar vurmaya başladı 1 haftadırda. Sizin gibi en geç 1Eylülde kendi gelmezse sezaryan olucam sanırım.
Gamzeeecvs Nis ay inşallah öyledir ya hayırlısı tabi ama doktorum iş dışında olunca ister istemez stres sardı :(
Canangnctr Gamzeeecvs yok 1 buçuk hafta sonra kesiliyo ama yine arada ishal olucan ben o gece de çok kötü oldum ishal rahimde yanmam oldu sabah muaneye falan gitim hastaneden doğuracak ciktim
Gamzeeecvs Canangnctr bebeğimiz o ara kilo kaybetmiyor demi onu düşünüyorum şimdide ne yesem direk çıkıyor çünkü sanki ona yediklerim hiç yaramıyormuş gibi
Canangnctr Gamzeeecvs yok kesinlikle kaybetmio benim 9 günümün çoğu günü hep öyle geçti 500 gr almıştı yani