Normalde hamileliğimin başından beri sezeryan istiyorum asla normal dogum istemiyorum dedim. Ancak doktorum bebek normal dogum pozisyonunda, çatında müsait o yüzden önceliğimiz normal doğum olsun. Bol bol yürüyüş ve squat yap dedi. İçimi yine korku kapladı. 37 haftalıgız acılmamız yok bakalım neler olacak. Büyük konuşmamak lazımmışş🥲 bu arada ben çatı muayenesinde zerre acı hissetmedim. Alttan muayene olmak daha cok acıtıyor bence, yani cok kısa sürdü acı da yoktu :)