Merhabalar arkadaşlar 30. Haftam bugün girmiş bulunmaktayım ama gittiğim hastanelerde bebek gelişim olarak hep 2 hafta ileride çıkıyor. Benim gibi durum yaşayanlar varsa eğer bebek ne gbi bş sonuçla karşılaştılar bebek erken mi doğuyor merak ediyorum 🙈 beni aydınlatırsanız sevinirim