27+3 haftalığım.. daha önceleride gün boyu az hareket ettiği olurdu ama haftam ilerledikçe takıntı yaptım şuan.. akşamdan beri hareket azaldı ve şiddeti de hafifledi bu neden olur🥲 hareket var dışardan da belli oluyor ama hafifledi ve sıklığı azaldı birazdan ikinci aşımı olmaya gidecem sağlık ocağına kalbini dinlerim rahatlarım ama neden böyle oldu ki dahada artması gerekmiyor mu hafta ilerledikçe