Zuzuu86
2626
Spinal sezaryen ile 7 ağustos günü kızımı 39 haftalıkken kucağıma aldım 😊 öyle güzel bir süreçti ki benim için 500 kere doğum yapsam yine sezaryen doğum isterdim normal doğumdan korktuğum için sezaryen tercih ettim ve iyiki diyorum
Bele yapılan iğneden öyle çok korkuyordum ki buraya öyle şeyler yazmışlardı ki okuyup çok korkmuştum ama yemin ediyorum bileğime açılan damar yolu spinal iğnesinden daha çok yaktı canımı ki ben parmağım azıcık kesilse suya sabuna değmesin sızlıyor diye poşet sararım 1 hafta öyle canım tatlı 😅😂
Çok korkuyorum anestezi uzmanı yapacağı her şeyi söyledi aonra yaptı şimdi soğukla silicem dedi nereye iğne yapıcam ona parmağımla bakıcam rahat ol dedi bu sırada tabii biri beni omuzlarımdan bastırıyor ben bildiğim ne kadar dua varsa korkumdan okuyorum derin nefes al dedi ve bitti aa bu kadar mı dedim ve ötle bi rahatlık geldi ki en korktuğum şey iğne bu kadarsa hey yavrum süper bi doğum ılacak dedim içimden hemen uzandırdılar bacaklarımda bi ılıklık hissi hemen sondamı taktılar hiç hissetmedim uyuşmuştum çünkü doktorum geldi selamlaştık nasıl rahatım iğne acıtmadı ya 😄tepemde ameliyat lambası doktorların elini görüyorum doktorum bastırma çekiştirme hissedeceksin korkma normal şeyler acı ağrı duymayacaksın dedi başlarken söyleyeceğiz dedi ama söylemedi 😅 ben yukardaki lambadan neşteri uzattığını gördüm ama hala beni kandırıyorlar başlamadık diye sonra o lambadan kızımın kafasını gördüm 15-20 dk sürdü toplamda öyle ağladım ki tarif edilemez bir duygu rabbim isteyen herkese evlat nasip etsin sonra kızımı gösterdiler benim kistim vardı onu aldılar derken benim çıkmam 30 dk uzadı ama sadece doğumsa 20 dk da her şey bitiyor rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin çok uzun oldu 🙈