Kızlar 8 gün, önce sezaryenle doğum yaptım 2 gündür dikiş, yerimin, sağında solunda yanma hissediyorum önceden yoktu normal mi bu? Birde yatıp kalkarken daha çok artıyor yanma desteksiz yataktan kalkamıyorum enfeksiyon falan mıdır kontrolüm salı günü yarın gidip baktırsam mı yoksa korkutuyor beni