Kızlar ben şuanda 26 haftalık gebeyim ailem şehir dışında ve onların yanında doğum yapmak istiyorum sanırım uçağa da 34 den sonra almıyorlar diye birşey duydum ben mesela 35 36 da doktora gitsem çok detaylı kontrol edilse doğuma dair birşey yok ise uçağa binsem nerden anlayabilirler ki kaç haftalık olduğunu karnım pek belirgin değil mesela