2-bebisannesi ben 2 buçuk sene arayla ssvd yaptım, devlet hastaneleri yapmıyor maalesef, yapıp yapamıcağında son anda belli oluyor benim doktorum öyle demişti, sezeryan sonrası 2. Normal doğumumu yaptım çok şükür iyiyim 😅 benden de 7500 aldılar maalesef sezeryandan sonra 2. Kez normal doğum olmasına rağmen ssvd parası alıyorlar 🙄