Milos35 Arkadaşlar suan tam 16+2 günlük hamileyim. Resmi olarak hangi ay+gün izne ayrılma hakkım oluyor.
Flyy Milos35 Ben de 16+5 im okul acılınca arkadaslara sorayım diye bekliyorum:) sanırım şubat tatiline denk gelecek doğum
teachering06 24+0dan itibaren nöbetten düşüyorsunuz, 32+0 da resmi olarak izin hakkınız doğuyor, isterseniz 37+0 a kadar çalışıp doğum öncesi izinleri doğum sonrasına aktarabilirsiniz
Aylizin-annesi teachering06 yaza denk gelen izinler de aktarılıyor mu bilginiz var mı kime sorsam farklı cevap alıyorum
Baby321 teachering06 Merhaba arkadaşlar umarım saglıklı bir şekilde kavuşursunuz bebeklerinize :) kanama alanım var ve bunu gösteren bir yazı aldım doktorumdan hatta düşük riski var şeklinde yazıyor. Bu yazıyla okuluma dilekçe yazarak nöbet istememe gibi bir hakkım olabilir mi acaba
Kuskoysunlaryoluna Ben de öğretmenim. Şu an 23 haftalık oldum. Kasımdaki ara tatilde 35 haftaya yaklaşıyorum. Kısmet olursa ara tatile kadar gidip sonrasında izne ayrılmak istiyorum. Nöbet için okula rapor vermek gerekiyor mu bu arada?
Flyy Kuskoysunlaryoluna Ben müdüre 21 saatten daha fazla ders istemiyorum dedim dilekce vermem gerekiyormus nöbet için de isterler sanırım bi de üç güne sığdırmalarını isticem derslerimi
Cansuu01 Kuskoysunlaryoluna 24. Haftadan itibaren sen istemezsen sana nöbet yazamazlar zaten. Sözlü olarak dile getirmen yeterli tabi idaren anlayışlıysa :)
Kuskoysunlaryoluna Flyy bizim ders sayımız azdı zaten geçen sene de 20 saat dersim vardı o konuda sorun olmaz sanırım ama 3 gün meselesini bilmiyorum yapıyorlar mı öyle ? Bizim okulda kimsenin 3 gün değildi
Flyy Kuskoysunlaryoluna Talepte bulundum 3 gün için geçen yıl 31 saat dersimiz varken bile herkese boş gün vermişlerdi 21 saatte 2 gün bos gün ayarlarlar diye düşünüyorum bakalım
Cansuu01 Aylizin-annesi ben 32. Haftamda (28 Temmuz) çalışabilir raporu aldım. 37. Haftam tam 1 Eylül oluyor. O tarihte de çalışamaz raporu alıcam. Doğum öncesi 5 hafta doğum sonrasına aktarılmış olacak. Bana da idarecim söyledi iznin yanmasın al hocam dedi.
Siem24 Cansuu01 öyle bir şey resmî olarak olmaz. Yaz tatiline gelen malesef aktarılmıyor . Aynı şeyi yaşadığım için diyorum
Ezgi_Mercan Yaza gelen haftalar aktarilamiyor malesef ben yapamadim. Yonetmelikte de madde var bununla ilgili.