Ireemkcn Annesininportakali53 Ohh ne güzel 😀 Acaba akşam mi alsam hissetmem en azindan diye düşünüyorum 😀
Annesininportakali53 Ireemkcn ben öğlen alıyorum canım sabah veya akşam almak mide bulantısı yaratabilir bide tavsiyem hemen yemekten sonra al mide bulantısı yapmıyor bol suyla
KumsAlyaa Ireemkcn Doktorum bana 6. Haftada başladı ımom omega kendisinede ulaşamıyorum ilaç bitmek üzere acaba yeniden alacak mıyım
Ireemkcn Annesininportakali53 oyle yapıyorum genelde ama aç karnına tiroid ve demir hapını alıyorum onlar yeterince midemi bulandırıyo özellikle demir hapi kahvali yapıp hemen arkasından imom alıyorum ama bulaniyo kokusu burnuma geliyo
KumsAlyaa Ireemkcn Yatmadan önce al ımom canım yoksa kesinlikle mide bulantısı yapıyor yatmadan iç uyu mide bulantısı olmuyor
KumsAlyaa Ireemkcn dene canım bende gündüz alıyordum kusuyordum yatmadan önce alıyorum daha iyi oluyor
ozumunannesi Ireemkcn akşamları yatmadan içiyorum. Doktor da ne zaman içmem gerektiğini söylemedi sormak da hiç aklıma gelmedi. Yolun başındaysanız sorun 🌸
2022bebeki ozumunannesi sizin yariniz kadar haftadayim haha 🤣 Doğuma bir şeyimiz kalmamış zaten şifa olsun miniğe. Bebek kilosuna etkisi var mi peki sizce imom.in?🤗