haklisinesracim Kızlar 3.400 Gr 38. hafta icin normal değil mi ? doktor iri dedi iri mi sayılıyor yani bu sizce bana normal geldi haftada 200 bile alsa 3.800 doğar bu da normal aslında beni tedirgin etmeye çalıştı iri iri diye
Ormanmeyvelii haklisinesracim 3400 diyorlar ama 3100 falan olabilir doğunca genelde değişiyor. O yüzden bence endişe etme
Tugcebanu haklisinesracim 3800 benimkine bile iri demiyor tontik diyor 😂 korkma canım endişe etme normal bence
haklisinesracim girl_boy_annesi Bence de doktora ilk çocuğumu 3.700 doğurdum dedim oo falan dedi iri anlayışı farklı galiba anlamadım😄
girl_boy_annesi haklisinesracim yani bazı doktorlar çok abarta biliyor bence Annem 3. Erkek kardeşimi 4.500gr doğurmuş hiç dikişi bile yoktu sadece kanaması olmuş onada tampon yapıp durdurmuşlar inşallah sağlıkla doğarlar 🥰🤲🏼
Htc123yy haklisinesracim 38.haftada benimde öyleydi 39da 3500 olmuş normal dedi benim doktorum ama ben bebeğe kilo aldıracak şeyleri yemeyi bıraktım doğumda zor olur diye
haklisinesracim Htc123yy Benim de iştahım açıldı bide 41 e kadar bekleriz dedi o yüzden açıkçası çok almasa daha iyi neyi yemediniz acaba ben de dikkat ediyim
Htc123yy haklisinesracim yumurta yoğurt kaşar meyve özellikle muz, sağlıklı olan şeyler kilo yapıyor kısacası bebekte patates bulgur makarna böyle şeyler yemeye çalışıyorum ara ara yiyorum tabi yoğurt falan ama çok az iştahım yok zaten fazla
Ilkhayat haklisinesracim ilk gebeligimi 4 kilo normal doğurdum iri felan demediler bu gebeligimde dedi doktor 2 kilo dedi haftasına göre 2 hafta önde bende korkuyorum yarın gidicem bakalım nolcak