Rapunzelinanasi nst normaldi ama ben yuruyemedim çok kötüydüm tansiyon biraz düşük. Bı de idrarda kum çıktı 🤦🏻♀️ günde 2 magnezyum , 2 kan hapı , 2 tane Parol. Ilık duş. Soğuk duş yasak. Eğer 3-4 gün daha devam ederse bir gece yatis yapıp serumlarla dindirmeye çalışırız dedi çünkü cidden canımdan can gidiyor sanki.