berceste5155 Aymelek5353 bizim oğlumuz olsa adını barlas koyacaktık ben yağız ismini de çok seviyorum
Aaaysee Aymelek5353 oğlum olursa Yiğithan koymak çok istiyorum çok güzel onun dışında Yağız ve Aras isimleri de güzel
mervebasdemr Benim oglumun adı Alparslan bugun 2.cocugumunda erkek olacagini ogrendim bende dusunuyorum 😀
Aymelek5353 Bende Kağan ismini çok seviyorum ama yurt dışında yapıyoruz oranın alfabesinde ğ ü ç gibi harfler yok
Aymelek5353 Ben daha çok eski Türk isimlerinden hoşlanıyorum ama bulamıyorum kızım var mesela ismi masal shana normalde şana ama ş harfi olmadığı iÇin shana yaptık