Anonymousmom yok keseyi gördü besin kesesini gördü ama bebeği göremedi kanamam var mı diye sordu yok dedim bekle dedi bir hafta kadar sonra araştırma hastanesine git dedi ben özele gidip baktırmayı düşünüyorum triodlerin bozuk çıkmış baya dedi devletteki doktor dün gittim özele bu sonuç korkunc dedi tekrar kan verdim daha iyi çıktı