mervebasdemr Zeynepsari34 ay yok ya ilk kontrolumdu il disindaydim gidemedim bugun ilk defa gittim kontrole tek bi usgsi var o yuzden 😔
mervebasdemr Zeynepsari34 sizin tahminlerinizi cok goruyorum siz ne dusunuyosunuz doktorum yanilma payi cok yuksek ama pipisi var gibi dedi ama ilk oglumun usg’syle karsilastirdim cok farkli
mervebasdemr Haydisor paylastigim linke tiklayin sayfanin sol ustte 3 cizgi var ordan yükleye tiklayin fotograf yukleyin ve linlimi kopyalayin
JaleTogrul mervebasdemr link acilmiyor bende canim ya .. resim uygulamada acik sekilde olunca gore biliyorum bi tek oyle ata bilirsen bakarim