Sumeyye_ylmz Hastane için bebek çikolatası yaptırmak istiyorum instagramdan yaptırıp memnun kaldığınız sayfalar var mı kızlar 😊 birde molicikolata dan yaptırıp memnun kalan var mı 😊
Melisahinn Sumeyye_ylmz İnstagram üzerinden çikolate deposundan sipariş verdim dün verdim siparişi bugün gelmiş dağıtıma çıkmış bile çok şaşırdım gelince göreceğim artık 😂 ama tadını denemiştik çikolataların bir arkadaşım için yaptırmıştık daha önce
Arzuayaz Sumeyye_ylmz canım ben molicikolata dan siparis vericektm duruma yorum yaptim 2 kisi bana yasadigi tahlilsizlikleri söyleyince vazgectm . Daginik eksik basim hatasi vs. Ozensiz dendi vazgectim.
Hafizee28 Sumeyye_ylmz moliçikolata adi bi çikolata ben yeni yapdrdım ne tadı hiç yani parama üzüldm şimdi nişanımda yapdırdığım yere yapdırıcm sırf pahalı diye gittim moliçikolataya yapdırdım ama gerçekden rezalet Zehradesign e yapdırabilirsin çok güzel!!
Sumeyye_ylmz Melisahinn Melisahinn o sayfayı da gördüm kurdele koymuyor diye kararsız kalmıştım 😊 birde kaç haftalıksınız doğumdan ne kadar önce sipariş etmem gerekiyor hiç bilmiyorum 😊
Melisahinn Sumeyye_ylmz canım kurdele istersen kendin bir renk alıp eklersin çok önemli değil bence ama 🤔 37+5 oldum canım dediğim gibi dün siparişi verdim aynı gün kargoladılar bugün elime ulaştı farklı ilçelerde olmamıza rağmen hızlı geldi yani serin bir yerde raf ömrü 1 yıl sanırım zaten al dursun bir kenarda istersen
nnnaaz Moli min fiyatı birçoğuna göre daha uygun. 5.6 gün içinde kargoya veriliyor diye yazmışlardı sorduğumda. Ama doğumumuz nezaman bilmiyoruz sipariş edip evde bulundurmak nekadar mantıklı hele bu sıcaklarda, bende kararsız kaldım
EsraBaykara Sumeyye_ylmz Instagram da cikolatadeposuu’ndan sipariş ettim ben. Çok hızlı geldi ve tadı da fiyatı da güzel. 48li kutu çikolataya kargo dahil 135₺ ödedim. Bulunsa görünse yeterli zaten. Fazlasına gerek yok diye düşünüyorum. Seçtiğim model de bu;
Hafizee28 EsraBaykara bnm kzıımın adıda defne ela olucak inşallah çok güzl allah saplıkla kucağınıza alöayı nasip etsn