Z-ilhnnn Bebeğin gelişimi iki hafta önde şu an 32 yim. Ve kafa çapı biraz büyük dedi doktor. Gebelik şekeri olabilir o yüzden gelişimi önde olabilir dedi. Normal doğum istiyorum olur mu sizce ? Yardım lütfen..
Biranne11 Gebelik şekeri olabilir diyip şeker tahlili istedi mi? Benimde gelişimi çnde, tahlil istedi şeker çıkmadı. Erken sopum vs. Olur mı diye çok sordum ama herhangi bir etkisi olma dedi. Bende normal dopum istiyorum. Bir aksilik olmazsa inşallaj 🙂