Mervesmt34 şuan 13+4 günlüğüm son kontrole 11 haftalıkken gitmiştim idrara sıkışık olmadığım için yapmadı doktorum 🤭 2 hafta sonra gel ikili yapalım dedi yarın gideceğim 13+5 de yapılmış olacak yani , akraba evliliği ve daha önce düşüğüm olduğu için yaptırmayı düşünüyorum.