Bence doğru söylemiş, bazı erkekler doğum anına şahit olup o zorluğu o kutsal anı gördükten sonra eşine daha çok minnet duygusu ile bağlanıyorken bazı erkeklerde kadını artık “anne” vasfindan ibaret görmeye başlıyorlar ve buda evlilikte cinselliği olumsuz etkiliyor. Sizin eşinizin ne tepki vereceğini siz daha iyi bilirsiniz.