Merhaba ben 4 ağustosta hastaneye gitmiştim bugün tekrar gittim kalp atışını duymadı aşağıya gönderdi ordan da baktı yine yoktu ama bebek vardı daha yeni oluşmuştu kürtaj olmak istersen ol dedi ama ben önermiyorum dedi ölmüş de olabilir dedi 😞 1 hafta sonra gel dedi ama ben başka doktor bulabilirsem almayı düşünüyorum 😢😢 nolur dua edin bebeğime bir şey olmasın 🙏🙏