Sayfada Gezınıyordumda Bı kac posta Gördüm 5 ve üzeri gebelik şüphesi Die Ben gecen Ay kürtaj Oldum Kürtajdan sonra belırtılerım devam etti gebe olablrm yada hallen betam sıfırlanmamıştır die düşündüm bu ay kürtaj oldgm günden bir kac gün önce Kasık agrım oldu baya ve leke gördüm adet veya gebelık zannettim sonra kürtaj oldugum gün kan verdim 5,48 çıktı hallen sıfırlanmamış Zannetım doktorada görünmedim zaten Ama lekelenmem devam eti bi iki gün sonra durdu adetim sökülmedi Şuan sogan suyu içiyorum da Kafamı karıştıran durum posta böyle olup hamılelık şüphesi diyen olmus anlamadım Benm gibi olup Hamıle olup veya olmayanda var mı ??