B-P-R Arkadaşlar Midemin Üstünde Sanki Bisey Var Herşeyi Yemişim Gibi hissediyorum Kendimi Çok Tuhaf hisediyorum Anlamadım Bende karnımın İçinde Onca Şey Var Gibi Hisediyorum Kusucam Ama Kusamiyorum Yaşayan Varmı Aydinlatirmisiniz Beni Bide Soğuk Algınlığı da Aldım 😏
Minnosuveannisi B-P-R bende aynı durumdayım 32 haftalığım çok kötü bi his ben zorla kustum 2 kere hâlâ geçmedi
Elfsglm B-P-R bende 6 haftalığım. normal yemekte yesem kahvaltı da yapsam bende sanki boğazıma kadar yemiş gibi hissediyorum 🤦🏼♀️
B-P-R Minnosuveannisi evet Bende Bu sabah Zorla Kustum Biraz Rahatladım Ama Şuan Yine Var midem bulanmiyo sadece böyle bir sıkıntı var
B-P-R Gktg2009 Ben şimdi Ablami arad normal dedi bide Dün akşam Yemek yiyip direk uyumuştum ondan dolayı midem şişmiş ve eksimis köşe yemek yerken hemen yatmayin Bir kaç saat geçsin Allah hepimize yardım Ettsin
Nily B-P-R ilerleyen haftalarda geciyor. Yani tamamen gecmiyor ama Az az cok sik yiceksinki hazimsizlik yapmaisn Birden yuklenirsen imkani uok o siskinlik rahatsizlik gecmiyor Zaten suan cok yeni bebegn tikabasa kendini sisirme.
Se-Ha Offf bende yarın 6.cı haftama giriyorum.. o his bende sabah uyanır uyanmaz oluo. Bişi yeme isteğim hiç yok. Kusturmak istemiyorum kendimi çünkü bende gribim. Ve zorlamak düşüğede sebeb olabiliyormuş..
Elfsglm Se-Ha ya benimde sürekli gün içinde hafif hafif mide bulantılarım oluyor ama hiç öğürmem falan yok 🤷🏻♀️ Gerçi kusmak istemiyorum çünkü ben kusunca yüzümdeki kılcal damarlar basınçtan dolayı çatlayarak kanıyor. Yüzüm benek benek oluyor gözümün iç kısmnda bile damarlar çstlsyarak kanıyor yüzümde boynuma kadar bokta nokta kanamalar görünüyor çok kötü oluyor o görüntüyü yaşamamak için kusmak istemiyorum 🤦🏼♀️
Nily Elfsglm aa oylemi bir rahatsizlikmi bu? Ama inanin cikarmadan rahatlanmiyor 4 ay boynca bulantim oldu.sadece bikere cikarabildim. Ve okdr rahatladimki yeniden dogmus gibiydim
Elfsglm Nily evet bi rahatsızlık ve sadece yüzümde boynuma kadar oluyor🤦🏼♀️ Ve bi çözümü de yok öğürürken bi basınç oluyor ya o yüzden oluyo🤷🏻♀️ Bende kusmak isterdim sürekli mide bulantısı çekmek gerçekten daha kötü ama korktuğum için kusmuyorum 🤦🏼♀️
B-P-R Elfsglm canım Kusmak Çok İyi Bebeğinin Sağlıklı Olduğunu Simgeliyor Her doktor Söyler Bunu Kusmak için Zorlama Ama Kendini Bende Dünden beri 3 4 defa Kustum Bazende Midem bulanıyor ama kusamiyorum işte o çok Kötü Bende şuan Boğazıma kadar yemiş Hisediyorum 😑
Elfsglm B-P-R ya kusmak iyi tabiki mideni rahatlatıyor ama benim yüzümde cilt altı kanamalarım olduğu için kusmak istemiyorum korkuyorum 🤗 ki mide bulantılarım da öyle kusacak kadar şiddetli değil şuan 🤷🏻♀️ bakalım ne olacak yaa 😫
B-P-R Elfsglm ozaman Kendini Zorlama hepimiz hakkında Hayırlısı Hem Zor Hemde Güzel Bir Surecteyiz Allah Yardımcımız Olsun 🙏🙏❣️
Gmzcngi B-P-R o her hamilelikte oluyormuş korkma bendede ilk haftalarda olmustu doktora sordugumda suan vücudundaki kaslar herşey genişlediği değiştiği icin hepsini yaşaman normal biraz dayan hepsi gecicek demişti bikaç gün sonra geçti ama ara ara oluyor yinede sanırım hamilelik boyunca böyle devam edicek🙄