bhrey kızlar normalde ağızdan alıyordum dr. vajinal yoldan almamı istedi gece fitil olarak kullandım ama suan wc ye gıdınce idrarımda beyaz beyaz şeyler var bu durumu yaşayan var mı
Burcu-2634 bhrey bende kullandım bi sorun yoktu ama tedbir amaçlı fazlalık öyle atılıyor dedi doktorum yani korkulcak bişey değil demişti
Hale29 bhrey cok normal kalanlar geri dökülüyor endişe etmene gerek yok bnmde oyle oluyordu acaba gitmiyor mu diyordum fitili koyunca mutlaka 1 saat hoc kalkmayın
Ereeen bhrey ben gece yapıyodum sabaha kadar eriyodu fazlalık sabah akıyodu. Doktorum normal demişti korkmayın
Zuzuu86 bhrey bende günde 3 kere o sekılde alıyodum o işlemden sonra bi süre uzak kalkma endıse etmene gerek yok gecmıs olsun
Hadya Olmaz mı hic 😄 bende de cok oluyodu ustelik tamamini icime ittirmeme ragmen.Doktorumla konustugumda bana vucudun fazla gelen kismini disari attigini soyledi.Yani tamami cikmadigi surece sorun yok.
bhrey gece yatarken atıyorum tabı sık sık wc yr kalktığımız için :) yanı net 1,-1,5 saat yatıp öyle gidiyorum ama bakıyorum bugun öğlen oldu hala gelıyor tedırgın oldum
Ereeen Balbel hayır kısa bi süre kullandım belki ondan hissetmemiş olabilirim 2 kutu kullandım ben sadece hamileliğimin başında ne olur ne olmaz diye tehlikem yoktu günde 1 adet kullanıyodum
Burcu-2634 Balbel ben yaklaşık 1 ay gibi bi süre kullandım ama hiç öyle bişey hissetmedim galiba üzerinden 7 8 ay geçti tam hatırlamıyorum ama benim de tek sorunum akıntı olmasıydı o da normal denilince daha bişeye dikkat etmedim
Kader_yldrm Balbel merhaba ben de progestan kullanıyorum bir kutu bitti haziranda kullanmıştım şimdi yine kanamam oldu açılmam olmuş doktor erken doğum riski var dedi yeniden progestan verdi bir haftadır kullanıyorum bu sabah fitil yaparken şişlik hissettim bu bir problem midir siz de mi yaşadınız acaba
Eylul10 günde üç kere hala kullanıyorum 30+5 ‘teyim. Her idrarda bi miktar çıkarıyor fazlasını. Gerekli olanı vücut emiyor zaten ve evet ilk başlarda biraz sertlik kalınlık oluşturuyor rahimi kalınlaştırıyor sanırım düşük önlemek için daha sonra alışılıyor zaten. Ben gebeliğin en başından beri kullanıyorum
Balbel Kader_yldrm evet birkaç gündür o şekilde içeri ittirirken şişlik hissediyorum doktora danışamadım henüz
Eylul10 Panikanne ben tedaviyle hamile kaldım ilk başta tutunmaları için sonra düşük olmaması için şimdi de erken doğum olmaması için kullanıyorum. Bazen acil durumlarda iğne olarak aldım ama genellikle fitil şeklinde devam ediyorum