dilann22 Kızlar 19+6 yız 4 5 gündür hareketleri hissetmeye başlamıştım Ama iki gündür hareket hissetmiyorum normal mi sizce
Yildizparlak dilann22 23 24 erken daha hergun hissetmek için 26 27 den sonra hergun hissedeceksin canım
Nazorl dilann22 Ben 22. Haftaya kadar hissetmemiştim çok normal bu haftalarda hep düzensiz olacak bir hissedip bir hissetmeyeceksin çok paniklersen sağlık ocağına git oradaki aletle dinlersin ☺️ Bende öyleydim şuan doğdu 3 aylık oldu bile ☺️
050218Ybmety dilann22 tabi normal cok küçük şuan o kıpırtı hissedersin bazen 4 5 gün bile hissetmezsin korkaman gerek yok
Egercan99--255 Nazorl merhaba bebeğinizin durumu nasıl multikistik böbrek denildi benim bebeğimide dogumuma az bi zamn kaldı süreç nasıl ilerliyor. Lütfen cvp yazarmısınız
050218Ybmety dilann22 kalp sesi dinleneme cihazı var acıkcası ben 19 20 haftalarda saglıkocagina gittigimde bebegi bulamayıp kalp atışı yok diye başka hastaneye gönderdiler orda pat diye buldurlar küçük oldugu icin orda bile zor duyuluyor