yagmur50 öncelikle güvendiğiniz bir doktora gidin ve doktorunuzu değiştirmeyin sadece bir doktor takip etsin. Benimde pıhtılaşma çıkmıştı. Doktoruma gittim tekrar hamilelik düşündüğüm için folik asit ve coraspin kullanmaya başladım .2 buçuk ay sonunda hamile olduğumu öğrendim ve hemen doktoruma gittim. Oksapar diye bir iğne yazdı 04′lük coraspin de kullanmaya devam ettim .şuan 26 haftaligiz çok şükür hala kullanıyorum ikisini de. İğneyi göbeğim den ve kolumdan vuruyorum koluma eşim vuruyor .o olmadığında göbeğimden vuruyorum kendim acılı bişey değil korkma alışıyorsun.morluk olabiliyor kolda bazen sadece