Aselzumraa01 Sekerim sınırda çıkıyor bu beni korkutuyor bebeğime zarar verecek diye suan 35. Haftadayiz bu durumu yasayanlar varmi neler yaptınız bu süreçte
Sleepless_Mother Aselzumraa01 kaç çıkıyor canım açlık tokluk ben şeker hastasıyım normalde de hamilelikte insulin kullanıyorum günde 4 defa güzel gidiyor şükür şu ana kadaf 🤲
Aselzumraa01 Hba1c 6 çıktı dün tokluk ölçüldü 148 çıktı şeker yüklemesi yapmışlardı o zamn 190 çıkmıştı sadece dikkat et yediklerine diyorlar onun dışında bi tedavi vermediler
ilknurrruzn Aselzumraa01 Sende dikkat et canım benimde şeker yüklendi 1 saat sonra bakıldı tokluk kan şekerim 151 çıktı eğer ilerlemiş daha da kötü olsaydı insülin başlanırdı