Deletedmom547899 37.haftaya girdim sabahtandir hamileliğimin ilk aylarına döndüm sanki koku hassasiyeti mide bulantısı iki parça birşey yedim onuda çıkarmak zorunda kaldım.Mide bulantısı normal mi ? Bebek baskı yaptığı için mi tekrar başladı acaba.Yasayan var mı
dentin Deletedmom547899 evet bende oldu tam o haftada doktor bebek mideye baskı yapıyordur o yüzden dedi
dentin Deletedmom547899 şu an 38+5 teyim ara ara oluyor prilam kullanıyorum hafifliyor. En azından kusmuyorum 🥲
Deletedmom547899 dentin ay prilami daha dün ev temizliğinde çöpe attım artık kullanmam diye 🥺 Geçmezse temin edeyim yenisini.Cok teşekkür ederim yanıtladiginiz için