Abzeh89 1 yıl öncesine kadar Adana da yaşadım, 2 yıl boyunca. Allah sabır versin size kızlar gündüzler bir şekilde geçiyor ama gece o sıcak aman tanrım, bir de kocaman bir göbüş, hararet basmaları vucud ısısı oluyor 1500. Şimdi kayseri deyim. Havalar pek şuh pek şeker tek korkum şubst 10 da doğum karla nasıl baş edeceğiz. Yoksa soğuğa bir şekilde çare bulunuyor. Ama sıcak zorluyor insanı 😊😊😊
Hulyarecep Abzeh89 bende aynı durumdayım hala dolaptan içiyorum onun dışında su içtiğimden hiç birsey anlamıyorum ☺️ Bebeğe zararı olacağını sanmıyorum ama 😀
AysegulAloluAcikgoz Ben soguk icmiyorum biraz normal su birazda soguk su karistiriyorum oyle iciyorum. Soguksu bebege zarar verirmi bilmem ama sana zarar verir canım dikkat et kendine