arirangg henüz doğum yapmadım ama çocuğu olan arkadaşlarımdan öğrendiğime göre kaşık biberon ihtiyaç oluyormuş. Doğum sonrası fazla süt gelmediğinde kaşığa süt damlatıp ya da hiç süt olmazsa mama verirlerse hastanede bile kullanılıyor. Zaten hiçbi şey olmasa bile ek gıda döneminde kullanılıyor 60 lira gibi bi şeydi internette o yüzden başta kaşık biberon bence alınır. Normal biberon da ihtiyaç olursa sonra alırsın. Birde tekli bile olsa elektrikli göğüs pompası iyi olur diyorlar. Lansinoh Manuel olanlarda iyiymiş.