Beyazkanavice Yarın ilk önce suni sancıyla normal denenecek eğer olmazsa sezaryen olacak🥹 dua edin kızlar çok korkuyorum inşallah sağlıkla yavruma kavuşurum🫶🏻🫶🏻
hulyaca Beyazkanavice rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 ben de ilk kızım da 40+0 da alttan fitil verdiler de öyle açılma başlamıştı. Yoksa ne nişan ne su ne sancı hiçbirisiyle yoktu bende de. 4 cm falan olunca da epidural almıştım. Onu aldıktan sonra hızlanmıştı sürecim
003kopan Beyazkanavice sağ salim kucağınıza alın inşallah kaç haftalık hamilesiniz belirtileriniz falan varmiydi 🥰
003kopan Beyazkanavice bende kendi isteğimle yapmak istiyorum ama doktorumun ne diyeceğini bilemedigimden birşey diyemiyorum bizde 40 haftaligiz
Beyazkanavice AyseBilgece hayır hayır kilosu normal zaten büyük değil , memleketteydik eşimin izni bitiyordu o nedenle . Yanımdayken doğum olsun istedim
Beyazkanavice 003kopan bizim kendi doktorumuz değildi normalde başka şehirde takipliydim burda bilmezine randevu aldık hocayla konuştuk bu şekilde söyledi (memleketteyiz)
Beyazkanavice mrcmrc1903 siz kaç haftalıksınız 🥹belirtiniz varmıydı . İnşallah hayırlısı olur hakkımızda❤️❤️
Beyazkanavice mrcmrc1903 evet bizimde aynı haftamız erken sadece ❤️ İnşallah sağlıkla alırız kucağımıza 🫶🏻