teacherozlem Dilanhztm sizinki siğil değilse aynı durum değil siğil et beni gibi bir şey çıkıyor ve yakarak geçiyor
minismom Aysegulsrky benim hamilelikten oncede wardı smear testi flan aldılar hpv negatif cıktı ama normal dogum yapabilirim insallah bidaki kontrolumde sorcam doktoruma
birmeleginannesiiii Kızlar tam olarak nerde çıkıyor bunlar. Benim bacak kısmı da var da siğil mi bilmiyorum
teacherozlem Aysegulsrky bebeğe geçerse cilt kanseri ya da gırtlak kanseri olabilir demişlerdi bana ben de o korku ile sezaryen ile doğurdum
Dark Aysegulsrky kendiliğinden geçmez, gidince doktora mutlaka gösterin. Doğum şeklini de etkileyebiliyor, bebeğe geçme ihtimali var
teacherozlem Aysegulsrky kendinizi korkutmayın türü kanser olan çok az mesela 90 çeşitten sadece 8 tanesi gibi bir şeydi sanırım ayrıca tam olarak neredeydi bebeğin çıkacağı kanala yakın mı dışarda mı doktor bir sakınca görse söylerdi bence gidin tekrar kadın doğuma benimki beyazdı et beni gibi
ozztrn Siğil dediğiniz şey siyah et beni gibi bir şey mi? Ben de 2 gün önce fark ettim sol tarafımda ama iç kısımda değil. Elime gelince korktum pazartesi doktora gidicem ama neden olur bu ve nasıl geçer bilgisi olan var mı. 31. Haftamdayım