Merhaba canım anneler cumaryesi sezeryanla 10 yıldan sonra oglumu kucagıöa aldım saglıkla çok şükürkızımda 42. haftada 10 saat sunı sancı sonrası açıklık 3cm olunca sezeryanla dünyaya geldi. Normal dogum yapmak o kadar içimde kaldıki 3.gebelgimi ne kadar aradan sonra yaşarım bilmiyorum ama nasip olursa normal istiyorum bursadan yazıyorum önereceginiz dr varmı? i