Ozge038 Bizzzzz 27 haftalık olduk teyzeleri ☺️☺️ Çok heyecanlıyım ama karnım hala yok birde ikinci çocukta buyur diyorlardı 😂😂 sizler kaç haftalık oldunuz ☺️☺️
Kaahvelii Ozge038 Şuan patlıcan yazıyor olması lazım😄 Neyse ona takılmıcam da benim ilkte de büyüktü göbeğim ikincide de büyüdü gören doğum yakın sanıyor 😄 27+6 dan selam😄
Ozge038 Erva94 valla öyle giyince bende tekrar vaktim iri bir marul yazıyor 😂😂😂 bende şaşırdım bir anda 😂
Kaahvelii Elifalmilam Ay ben utanıyorum ya öyle sandıkları için 🙈 Aşırı kiloda almadım henüz sadece 7 kilo ama nedense büyük oluyor karnım gebeliklerimde
Zuzuu86 Benım de şu an 17 haftalık karnım 7 aylık gibi 52 le hamıle kaldım 59 kiloydum en son 🙈 yaşla ilgili benım ama vücut salık artık rahatlıkla kilo alabılıyo bis daha domatesisss ☺️😄🥰
2505 Ozge038 bizde narız 18 hafta ama göbek ben burdayım diyor oğlumda 6. Aydan sonra çıkmıştı bu erken çıktı 🥰🙈