26.haftamdayim geçen hafta doktor randevum vardı bebegin aşağıda olduğunu yukarı çıkması gerektigini söyledi. 1 hafta gecti hala hareketlerini asagida hissediyorum en fazla göbek deligi hizamda. İnternetten bakıyorum bisey bulamıyorum daha önce benzer şeyler yaşayan varsa nasıl yukarı çıkacak bebek bilgi verebilir misiniz