34+3 günlük hamileyim bi türlü şu kilo sorununu çözemedim. 65.7 ile kaldım bi ara 69-70 çıkıyordum (1 hafta önce). Az önce kilo almışımdır diye hevesle tartıldım 68 çıktım. Ya ne alaka böyle kilo veriyorum bi az çıkıyorum bi çok. Bi anormallik mi var çok üzülüyorum bebek mi kilo almıyor acaba diye. Doktora gittiğimde bebek de sorun yok ama bilmiyorum bugün yine gideceğim. Var mı böyle olan ?