Dün adet oldum ama tam adet kanaması gibi değil idrar yaparken kan gelmiyo normalde adet olduğumda gelirdi sancım çok fazla var anlam veremiyorum ya sizce neden böyle gebe değilim çünkü Çarşamba günü kan vermiştim doktorum istemişti ilk önce alttan baktı bişi yok dedi ama gebelik kanı istiycem dedi e nabizdan baktım 2.39 çıkmış ve gecikme 4 gün sürdü dün adet oldum biraz farklı ama neden oluyo kızlar