Kızlarr günaydın. Oğluşum 19 Ağustos cuma günü doğdu. Sezaryen doğumu kendi isteğimle oldum.
Hep korkuyordum acaba ağrı hissedecek miyim neler olacak diye. Cuma günü hastaneye yatışım yapıldı saatlerce heyecan,korku vs. bütün duyguları aynı anda yaşadım. Sonra gelip götürdüler beni giderken eşim ve annem arkamda kaldı çok duygulu anlar. Bol dua okudum ameliyathane katında o bitmeyen uzun koridorlardan geçtik çok korkuyordum çünkü ilk defa ameliyat olacaktım o ortama giriyordum ama kızlar gerçekten korkulacak bir ortam yokmuş kafamızı hep vesveselerle dolduruyoruz boş yere.. belden uyuşmalı olduğum için iğne yaparken azcık yanıyor ama abartı bi acı yok sonra saniyesine uyuşuluyor uyuştuktan sonra sondayı taktılar hiç hissetmedim. Hazırladılar öylece beklerken karnımda dokunuşlar hissettim ama başlarken söylerler diye düğünüyordum meğer doktorum başlamış bile sorduğumda bebek çıkıyor şimdi demişti😍
5 dk da bebişimi gördüm yan tarafımda temizleyip boynuma koyduu Allahım böylesi bir his yok o ilk sıcaklığı kokusu o kadar güzeldi ki…
( Allahım isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin kimseyi annelik duygusundan mahrum etmesin, acı göstermesin inşallah )
Bebeği babasına göstermeye ve giydirip teslim etmeye götürdüler. Sonra dikime başladı karnımda bir şeylerin çekişmelerini hissediyordum sadece ama acı yok. Ameliyat devam ederken çok üşüdüm ve soğuktan çok başım ağırmıştı birde midem bulandı doktoruma söyledim onlar içinde iğne yaptılar. Neyse şükür bitmişti artık ve odama çıkıyordum karnımda derin ağrılar hissediyordum odaya çıkınca daha da arttı biraz kıvranmalı sürecim oldu ama herkesin aynı olacak diye bir şey yok tabiki. Ağrı oldukça ağrı kesici yaptılar dayanılır hale geliyor. 6 saat kalkmadan yattım karnıma kum torbası koymadılar. Sonra hemşire geldi ve ilk kalkışı yaptık yürüdükçe iyi geldi saat başı yürüdüm. İlk üç gün biraz zor geçti ama o kadar oluyordur sonuçta ameliyat oluyoruz. 2 gece 3 güne taburcu olduk çok şükür her şey yolunda. Ne kadar acı çeksenizdee bebeğinizi görünce değer be diyorsunuz canınızdan can olunca her şeye değer💙
Bugün 7. Gün daha iyiyim kalkıp oturmak daha rahat gün geçtikçe iyiyee..
Son olarak diyeceğim kimse sizi korkutmasın çünkü hiçbirimiz aynı değiliz herkesin hikayesi farklı. İnşallah acısız hayırlı doğumlarınız olur🌸🐣