Aysef27 sancılarım 3 haftadır başlamıştı zaten
Şuan da devam ediyor 1 cm açılmam var doğum başlamış 2-3 gün süre verdi doktor en geç pazartesi görüşürüz bi sıkıntın olmazsa dedi
Sancı sıklaşınca gel kötü olursan, onun dışında korkma sancıyı veya suyu bekle dedi