34+3 teyiz 75 ile hamile kaldım hala 74-75 arasındayım. Hiç almadım. 18. Haftaya kadar sürekli kustum. Sonrasında geçti ama bu kezde iştah gitti. Normalde yediğimin çeyreğini yedim şu zamana kadar. Ama bebeğim çok sağlıklı hatta baştan beri azıcık iri ve önden gidiyo çok şükür. Bende çok ağırlaşmadım sadece bebek kilo aldığı için ☺️