_Gulcan_ Arkadaşlar 4 haftalık gebeyim değerim 1385 iken 2 gün sonra 1372′ye düşmüş böyle bir şey yaşayan var mı? Sonrasında neler yaşadınız düşükle mi sonlandı yoksa hala gebe misiniz (doğum yaptınız mı?) Bana bı akıl verin lütfen 😔😔
hilalella _Gulcan_ genelde kimyasal veya dış gebelik diyorlar canım ama doktorun ne dedi önemli olan o keseyi gördünüz mü
Baliminannesii _Gulcan_ canım keseyi gördünüz mü benimde öyleydi kimyasal gebelik oluyor genelde o ama doktor ne dedi canım insallah sizin değildir hayırlı haberler alırsınız
_Gulcan_ Değerde düşüş olduğu için sağlıklı değil dedi ve keseyi göremedi bugün yine kan vericem yarın da doktora gidecem bakalım ne olacak
_Gulcan_ Elifknt Elifknt Değer 1683 oldu sonrasında kürtaj oldum. Kürtajdan sonra değer 1830 olunca metatreksat başladık 😔 bundan önceki gebeliğim de dış gebelikti sol tüpüm patlayınca aldılar. Bu da dış gebelik dedi doktorum sağ tüpümde homojenik bir kitle gördüğünü söyledi umarım iğne işe yarar dua edin lütfen 😢😢