Belissima Kubdenya Korkmana gerek yok. Sürekli devam etmez sanırım. Yat uzan genelde. Belli bi süre sonra geçiyor. Hormonal şeyler iyi gelen bişey yok neredeyse bulantıya.
Ecrindemet Canim ben 33 haftanin icindeyim 2 haftadir falan bende de var bulanti.Kuru bulanti ama.Normal bence.Ozellikle yemek yedikten sonra oluyor agzimin ici cok tuhaf oluyor .