mrcmrc1903 40+4 gelen giden yok çok kilo almadım ama 3 4 gündür yürümek bile işkence gibi😬 10 gündür adet olacakmış gibi sancım var ama olmuyor🤦🏻♀️ Sağlıkla gelsin inşallah nazlı bebişler… Yarın sabah suni sancı deneyeceğiz dualarınızı bekliyorum 🙏
Zehragniken mrcmrc1903 Ay bu sene neden böyle oldu yaaa Kimse doguramiyor. Bizde 39+2 olduk ama ne gelen var ne giden Yapmadığım şey kalmadı akışına bıraktım artık 🥵
19092021 mrcmrc1903 valla benden geride olanlar doğuruyor gördükçe bi ben kaldım diye düşünüyorum ya 39+4 olduk yok gelmiyor
Ceremua Allah yardımcın olsun bacım valla bu inatçı bebişlerle işimiz zor bende hala bekliyorum sancım var ama hanımefendi bu dünyaya gelmek istemiyor haklı da tabi 😂😂😂