Ozlm0916 anne96 sancin olursa yaparlar ben 35 haftalikken 2 kez girdim cati muaynesine erken sancilardan dolayi
A_syma Gul_Baharr Hersey normal gidiyorsa doktordan doktora degisiyor. 34 den sonra 36 dan sonra. Ama aksi bir rahatsizligin varsa doktora anlattiginda sancimi ,kasilmami diyerek bi nst bakalim deyip erken bakildigida oluyor
Onlyyou QUEEN088 erken doğum dediler mi nasıl gelişti bana da dün dediler erken doğum dediler çokmüzüldümm risk oldu mu sizde
Tueaksy Özel hastaneler erken çatı muaynesi yapmaya basliyo tabi bide sancı çıkıyorsa yada sancin varsa devletler çatı muaynesini sancin yoksa hiç yaomiyo dün acile gittim ben hareketleri yavaşladı diye çatı muaynesi yaptılar