Elf-5 Esoli bendede oluyordu hep olmayada devam ettı . İlk zamanlar olunca şaştım kaldım korkuyordum sıvı sekılde su gbı ve ya beyaz gbi mantar enfeksiyon felan da yoktu tamamen normaldi yanı
Elf-5 Esoli iç çamaşırlarım kalmadı günlük degısmeye çalıştım kırlendıkce günde ıkı kez degıstım başka cozum yok cok da su ıcerım severım de suyu yanı normal hayatımdada boyleyım . Fakat hıc bır cagre yok 😜 sadece ekstra iç çamasır aldım eve fazla fazla 🤓🤓
Mysmrt Esoli valla ben de 13 haftalığım bu ara biraz azaldı akıntı ama en baştan beri yoğun şekilde yaşıyordum akıntı sıkıntısını. Yani araştırdığım kadarıyla rengi yeşile kahverengiye dönmediği sürece sıkıntı yok.
Elf-5 babysqueen_0 günlük ped hava almadığı ıcın saglıklı olmadığını düşünüyorum sık sık da degıstırsen pamuk iç çamasır gbi olmuyor böyle şeyler duydum.
Bsrkdr Ben onu 9 aydır çekiyorum kaşıntı koku olmadığı sürece doktorlar fitil vermiyorlar.Disari cikarken camasirima kagit havlu koyup oyle cikiyorum yoksa baş edemiyorum.Ped de mantara davetiye cikardigi icin kullanmak istemedim.