ayse3452 35 haftalık hamıleyım Her kontrole gıttıgımde bebegım sırtını donuyor yuzunu gostermıyor ayın 1 ınde kontrolum var yüzünü gostermesı ucın napmalıyım en son detaylı ultrosonda gorduk dahada goremedık 🥹🥹
Rapunzelinanasi ayse3452 bizimki de göstermiyor 😂 bu yüzü gözü net görünen minnoşlar nasıl gösteriyor acaba. Bizimkiler neden böyle nazlı 🥹
Gizemkly ayse3452 okadar ultrason ışığı bir anda size tutulsa sizde gostermezsiniz. Uyandıklarında değil yada inat ettiklerinden değil USG ışıklarından rahatsız oldukları için yüzünü kapatıyorlar bizlerde biri yüzümüze ışık tutsa bizde direk elimizle kapatiyoruz az kalmış biraz daha sabret ona da hak ver annesi
NM_mom En son 18. Hafta da gördüm 28. Haftadayım her gittiğim de görürüm yüzünü diye gidiyorum, umudumu keseyim o zaman 🥲
Ysmndnz ayse3452 aynı durumdan muzdarip’im bende 😆 en son detaylıda görmüştüm nur yüzünü. Bebeğim doğum pozisyonunda aylardır plasenta da tam yüzünün önüne yerleşmiş maalesef kordonlarda tam yüzünun önünden geçiyor hep bir umut gidiyorum ama kısmet artık doğumda göreceğiz 🥰
Melokrks ayse3452 Benm oğlumda göstermiyordu hiç ayrıntılıda bile göremedim çok üzülmüştüm doktor öğleden sonra gel bir daha bakalım dedi yine göstermedi. En son 32+3 üm 32 de gösterdi ilk defa 🙏🏻 Ben artk doğunca görcez diyordum
Momy_eyyuptalha ayse3452 bende 30 haftalıgim bir gün yüzünü görmedim bir kere tek tam gördük dedik resim alacaktı doktor hemen arkasını döndü tabi 18 haftadaydi ne kadar tatlı yesem bu çocuk hep saklanıyor
ayse3452 Momy_eyyuptalha ay evet ya bende doktora gıderken gerseyı yaptım tatlısıymıs meyve suyuymus ne varsa ama bıze sırtını donuyor 😂😂 merak etmemızı ıstıyor heralde
Momy_eyyuptalha ayse3452 ahahah 😂 ultrasona gidince sanki hissediyorlar öyle bir arkaya dönme şekilleri var ki 🤣 inşallah doğumdan önce görürüz ya merak ettim ya
Gizemkly Momy_eyyuptalha USG ışığından rahatsız oluyorlar size okadar ışık tutulsa sizde dönersiniz yada elinizle yüzünüzü kapatirsiniz
Ayse11205 ayse3452 muayeneye girmeden önce muzlu süt yada ballı süt içerseniz çikolata yerseniz görme ihtimaliniz yükselir biz şuan 28 haftalığız bu haftaya kadar hiç görmedik detaylıdan çok umutluydum ordada göremedik bu haftaki kontrolümde bende bu önerileri uyguladım çok şükür gördük 😊umarım sizde görürsünüz😊
ayse3452 Ayse11205 yaa bunu denıcem ben gıderken cıkolata vısne suyu delan onları denıyordum basta gosterıyordu ama bu son zamanlarda asla gostermıyor bu dedılelrınızı denıcem umarım gorurum
Melisahinn ayse3452 ay yorumları okuyunca dedim bi benim bebe demek ki gizlemiyor kendini her gittiğimizde maşallah sübhanallah poz veriyor doktor da şaşırıyor sen rahat olduğun için bebeğinde rahat diyor bilemiyorum ondan mı 😂
Gizemkly ayse3452 yaaaa yapmayın USG ışığından rahatsız oluyorlar oyuzden yüzlerini kapatıyorlar bırakın rahat etsin bebekler :)) size ışık tutulsa siz bakabilir misiniz bebeklerinizi neden buna maruz bırakıyorsunuz tabiki USG de baktırın ama ille yüzünü göstersin diye bisyeler yapmak yazık onlara