tazesindeyim Kızlar idrar tahlillerimde idrarda bakteri çıktı ve doktorum idrar kültürü tahlili yaptırmamı istedi sonuçlar 3 gün sonra çıkacakmış, daha önce bu durumu yaşayan var mı?
Fenciz Idrarimda bakteri vardı benimde antibiyotik başladı doktor ama önce günde 4 litreye yakın su iç idrar ile at dedi eğer duzelmezse ilaç kullanalim dedi ve bend3 ise yaradı canım. Deli gibi su iç benden tavsiye 30 haftaliktim o zamanlar