Selamlar 😊 bir oğlum var ve ıkncı bebeğim olsn istiyrm ne zmaandır ama ıkı defa kimyasal yaşadm olmadi. Ve oğlumdan öncede yumurtlama testi kullanıyrdm ılk ıkı ay tutmamıştı ama yumurtlamamın 12. Günü adet olmuştum ucuncu ay ki yumurtalamada oğlum olmuştu… şimdi demem o ki ne zmanadir istiyrm ikinciyi takip ediyrm bgun yumurtlamamın 15. Günü ve adet olmadim dün yanı 14. Gün ıkı test yaptm evde hıc ıkncı cozgı olusmadı bıle sılık bıle yok bgun sabah ilk idrarla yaptm yine yok ama adette olmadim.. yumurtlama takibi yapanlar yumurtlamanıızın kaçıncı günü adet oldunuz acaba ben eğer tutmazsa genelde 12. Gün cıvari adet olurdm